WWW_FORMULARZ
nobody
---
Sign Out
Formularz reklamacyjny
Rodzaj klienta
Rodzaj klienta
Rodzaj Klienta
(Value Required)
Klient Indywidualny
Firma
Temat Reklamacji
(Value Required)
-- Wybierz temat --
Jakość obsługi
Kanały elektroniczne
Karty
Kredyty
Lokaty
Pożyczki
Rachunek ROR
Rachunki Oszczędnościowe
Inne
Klient Indywidualny
Klient Indywidualny
Firma
Firma
Imię
(Value Required)
Nazwisko
(Value Required)
Pesel
(Value Required)
Nr telefonu
(Value Required)
Treść zgłoszenia (max 3000 znaków):
(Value Required)
Forma odpowiedzi na reklamację
(Value Required)
-- Wybierz formę odpowiedzi --
Listownie
Na adres e-mail
Przez system bankowości internetowej
Adres e-mail
(Value Required)
Odpowiedź przekażemy na adres e-mail, który podałeś w zawartych z nami umowach
Ulica
(Value Required)
Nr domu
(Value Required)
Nr mieszkania
Kod pocztowy
(Value Required)
Miejscowość
(Value Required)
Odpowiedź przekażemy na adres korespondencyjny, jeśli podałeś go w zawartych z nami umowach
Imię
(Value Required)
Nazwisko
(Value Required)
Nazwa firmy
(Value Required)
REGON
(Value Required)
Nr telefonu
(Value Required)
Treść zgłoszenia (max 3000 znaków):
(Value Required)
Forma odpowiedzi na reklamację
(Value Required)
-- Wybierz formę odpowiedzi --
Listownie
Na adres e-mail
Przez system bankowości internetowej
Adres e-mail
(Value Required)
Odpowiedź przekażemy na adres e-mail, który podałeś w zawartych z nami umowach
Ulica
(Value Required)
Nr domu
(Value Required)
Nr mieszkania
Kod pocztowy
(Value Required)
Miejscowość
(Value Required)
Odpowiedź przekażemy na adres korespondencyjny, jeśli podałeś go w zawartych z nami umowach
W przypadku braku możliwości dokonania identyfikacji na podstawie przekazanych danych, Bank zwróci się z prośbą o ich uzupełnienie.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Ochrony Środowiska S.A., ul. Żelazna 32, 00-832 Warszawa, tel. 801 355 455,
bos@bosbank.pl
. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z Inspektorem pod adresem e-mail:
iod@bosbank.pl
lub adresem pocztowym: ul. Żelazna 32, 00-832 Warszawa.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem złożenia reklamacji. Ich niepodanie uniemożliwi złożenie reklamacji i jej rozpatrzenie przez Bank.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia złożonej przez Panią/Pana reklamacji/skargi oraz w celu udzielenia odpowiedzi na reklamację/skargę (podstawa prawna: wypełnianie ciążących na Banku obowiązków prawnych - art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Odbiorcami danych osobowych w wymaganym zakresie mogą być:
1.
podmioty i organy, którym Bank jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
2.
podmioty obsługujące systemy informatyczne Banku lub podmioty udostępniające narzędzia informatyczne,
3.
podmioty wspierające Bank w wykonywaniu czynności, np. podmioty świadczące usługi pocztowe (Poczta Polska S.A.), podmioty świadczące usługi kurierskie, podmioty świadczące usługi prowadzenia archiwum na rzecz administratora, podmioty obsługujące i utrzymujące sieć telekomunikacyjną Banku etc.,
4.
podmioty współpracujące z Bankiem przy obsłudze prawnej, podatkowej.
W oparciu o podane przez Panią/Pana dane osobowe Administrator nie będzie, w celu rozpatrzenia złożonej przez Panią/Pana reklamacji/skargi, podejmował wobec Pani/Pana decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas trwania postępowania reklamacyjnego z zastrzeżeniem, że okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych może zostać przedłużony o okres niezbędny do ewentualnego celowego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
Przysługuje Pani/Panu prawo:
1.
żądania dostępu do swoich danych osobowych,
2.
żądania sprostowania danych - jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzane przez Bank dane są nieprawidłowe lub jeżeli Pani/Pana dane uległy zmianie,
3.
żądania usunięcia Pani/Pana danych - jeżeli ustały podstawy do przetwarzania Pani/Pana danych,
4.
żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych - jeżeli występuje co najmniej jedna z podstaw ograniczenia przetwarzania wskazana w art. 18 RODO.
Nadto przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Wyślij